Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Καλώς ήρθατε στο blog μου!

Σας καλωσορίζω όλους στο ιστολόγιο μου!

Είμαι η Αλκμήνη,και ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους όσους θα με διαβάσουν.
Έχω τόσα πολλά πράγματα στο μυαλό μου που θέλω να σας γράψω, τόσα ώστε να μην ξέρω από που να αρχίσω.. Δύσκολες μέρες ήρθανε, και οι περισσότεροι από εμάς, αντιμετωπίζουν πρωτόγνορες δυσκολίες.

Η ζωή με δίδαξε πως πρέπει να μην το βάζουμε κάτω, να μην απογοητευόμαστε, εξ'άλλου κάθε πρωί ξημερώνει μια καινούργια μέρα, καινούργιες ευκαιρίες, καινούργια πρόσωπα έρχονται στην ζωή μας, κάποια φεύγουν. Εμείς πρέπει να συνεχίζουμε  να περπατάμε αυτόν τον μακρύ δρόμο που λέγεται ζωή με ψηλά το κεφάλι.

Έτσι λοιπόν, και με την ίδια λογική, πρέπει να αντιμετωπίσουμε τις οικονομικές μας δυσκολίες, με ψηλά το κεφάλι. 


Πως όμως μπορούμε να το καταφέρουμε με τόσα λίγα χρήματα που μένουν για τις προσωπικές μας ανάγκες;
Κι όμως...μπορούμε!

Η απάντηση φυσική, δεν είναι απλή, και δεν είναι μια.
Μπορούμε όμως να ανακαλύψουμε νέους τρόπους για να ψωνίζουμε τα πράγματα που μας αρέσουν ξοδεύοντας λιγότερα χρήματα, μπορούμε να τρώμε νόστιμα με λιγότερα λεφτά, μπορούμε να ανακαλύψουμε νέα στέκια φθηνά και ποιοτικά, μπορούμε να πηγαίνουμε οικονομικές διακοπές, να απολαμβάνουμε κάθε στιγμή της ζωής μας όπως παλιά, με μερικές απλές αλλά προσοδοφόρες αλλαγές.

Στο ιστολόγιο αυτό, έχω σκοπό να γράψω για πολλά από αυτά τα πράγματα που ανέφερα παραπάνω, και περιμένω τις όποιες απορίες, διαφωνίες, ιδέες από εσάς.

So, stay tuned!

Αλκμήνη 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου