Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Που μπορώ να ξεχρεώσω;

Αγαπητοί αναγνώστες, 
συγκέντρωσα κάποια χρήματα τον τελευταίο καιρό τα οποία και έχω βάλει στην άκρη.
Γενικότερα δεν είμαι άνθρωπος που μου αρέσει να χρωστάω, ούτε να δανείζομαι και θέλω να έχω το κεφάλι μου καθαρό.

Επίσης δεν θέλω ρε παιδί μου να χρωστάω γενικότερα, και να μου λέει το κράτος το χρέος ΜΑΣ ανέρχεται στα τόσα δις ευρώ.Ποιο χρέος μας κύριοι;
Πείτε μου λοιπόν πόσα χρωστάω να πάω αύριο να τα ξεχρεώσω γιατί βαρέθηκα να σας ακούω.

Πόσο είναι το σημερινό χρεος της Ελλάδος; 
Διάβασα ότι στην τελευταία απογραφή του 2011 ανερχόμαστε στα 10. 787.690 μόνιμοι κάτοικοι.
Κάνε κύριε πρωθυπουργέ μια διαίρεση (θα ξέρεις να κάνεις φαντάζομαι) και πες μου τι χρωστάω εγώ ο απλός πολίτης. Να πάω ο άνθρωπος να ξεχρεώσω, γιατί δεν αντέχω άλλο!

Βαρέθηκα να ακούω τις λέξεις δημόσιο χρέος, έλλιμα, μνημόνιο, μεσοπρόθεσμο, τρόϊκα, ΔΝΤ και λοιπά. Θέλω ρε παιδί μου να ξενοιάσω λίγο.

Γι'αυτό και θέλω να μου πεις τι ακριβώς χρωστάω, και που;
Σε σένα τα χρωστάω, στην Μέρκελ τα χρωστάω, στο ΔΝΤ, σε ποιον;
Τα χρωστάω κάπου; Και αν ναι, για δε μου λες που, να πάω να τα δώσω;

Μπορεί να θελήσει και κανένας άλλος να πράξει αναλόγως.
Που ξέρεις, μπορεί και να μειωθεί το χρέος; 0,00000001% να μειωθεί, κάτι θα 'ναι κι αυτό.
Ξέρεις δεν θα μου λείψουνε, έχω κάνει καβάτζα από αυτά που "μαζί φάγαμε".

Λοιπόν κύριε Πρωθυπουργέ, περιμένω με ανυπομονοσία μια απάντηση.
Έναν τραπεζικό λογαριασμό, να σας στείλω τα λεφτά, και να με διαγράψετε από την λίστα αυτών που χρωστάνε,από τα τεφτέρια σας γενικότερα,γιατί θα πάθουμε και τίποτις με τόσο άγχος.

Α και να ρωτήσω, έχω και ένα σκυλάκι, χρωστάει και αυτό;
Και αν ναι, βρήκα πρόσφατα έναν ψύλλο πάνω του, μήπως χρωσταγε και εκείνος;

Μέμνησο απιστείν..




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου